Ahad, 15 Januari 2012

Apesal warna PINK lelaki tak boleh gune ke???




Warna pink ialah warna kasih sayang dan menyamai dengan vibration bahagian Thalamus (NW3). Mereka yang mengalami migrain akan merasa kelegaan setiap hari selasa.
Thalamus berperanan menjaga kasih sayang dan penghayatan. Hari ini ialah hari yang paling sesuai untuk beremosi, meluahkan perasaan kasih sayang kepada pasangan masing-masing. Ini juga adalah hari yang sesuai untuk mengembara atau bermusafir ke destinasi yang jauh kerana masalah tersesat atau keletihan setika sedang mengembara diimbangi dengan tahap penghayatan yang tinggi pada hari ini.
Dengan berpakaian pink, kuasa pujukkan terhadap anak atau pelajar yang degil bertambah kuat. Begitu juga pujukan terhadap pesakit atau orang yang ingin membunuh diri. Elakkan memakai pakaian merah untuk memujuk meraka kerana mereka akan menentangnya dengan serta merata dan akan meneruskan hasratnya untuk membunuh diri dengan sekelip mata. Anggota bomba perlu menukar pakaian ke warna pink sebelum memujuk orang yang mahu membunuh diri.
Rawatan yang sesuai dijalankan pada Selasa ialah migrain dengan memakai warna pink, Attention-Deficit / Hyperactivity Disorder ADHD (kanak-kanak bermasalah) atau yang berkaitan dengan bahagian otak Thalamus (NW3) dapat dikurangkan.
Nabi Muhammad sendiri sukakan warna merah jambu
sebab kebanyakan organ dalam badan kita semuanya berwarna merah jambu...




so x salahkan lelaki suka warna merah jambu
bukan nak perasan jambu
tapi baik untuk kesihatan kott
saya suka warna merah jambu
kepada lelaki yang x suka warna merah jambu ni teruskan dengan persepsi anda..

2 ulasan:

  1. Hehe . Tak salah pun. Warna tu bebas, cuma stereotaip masyarakat je, yang pink tu lebih familiar dengan girl. Should change that stereotaip, hehe . Thumbs up! :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. thanks dya... tu lah.... mindset msyarakat susah skit.. lebih lelaki.. ego lah katanya..hahahaha...

      Padam