Sabtu, 14 Januari 2012

Baru Dapat Azam.... bukan orang, tahun baru...

Nak citer pasal azam???
kelakar macam dah basi jekkk.....
lame sebenarnya tak post kat blog.... byak citer nak kongsi......
pasal azam dulu lah yuppp.
tepat 8 Januari 2012
aku baru dapat azam baru...
org lain pasang azam smua sebelum masok tahun baru...
aku pulak dapat dah kira basi lah... tu pun lepas kejadian berjimba ria di bagan lalang, sepang
syok x terkira waktu tu...
padahal esk ada exem... hahahaha
tp seriously amat happening n fantastic moment kat situ.
disamping sahabat-sahabat terchinta...
nak tahu ape azam aku??????
tengok gambar ni dulu..... teka2 lah ape....


masa ni paling syokkkk... lompat2




ni lah kakak yang selalu nasihat n membebel2 kat saye..
sape kawan dengan dia comfrm hati jadi tenang..
dah ada boyfriend mengaku single...hihihih
kak dewi nama diberi, sebelah dia pulak artis UKM
iwan



ni lah geng-geng@sahabat-sahabat kat UKM
penyeri hidup aku kat sini fidos, iwan, aku ler, zack
mira, skenot, fatin@atan, murni, yaya, kak dewi, miyako



ni pulak geng makan berdamai...
setiap kali diorg keluar makan berempat mesti ajak aku..
cukupkan korem katanya..
n penjaga wanita2 ini dikala memerlukan...
rase bangge giler kalau keluar dengan diorg time makan
ramai yang cakap isteri ke??
muda2 dah ada isteri 4
nak tiru salih yacob le tewww....krek..krekk.krekk...


spoile abg kat belakang tuhhh...
baju nak same warne dengan aku...
pastu inteprem sekali dengan asap rokok dia...
saje nak cakap saye TIDAK MEROKOK..

 macam angelina jolok x???? hahahaha
mood: nak hanger penyangkut baju


berjinak-jinak dengan dunia modeling....
walaupn tahu tak layakkk
kihkihkih..


diorang kate: oopaa.... saranghea!!!!!
aku jawab: sanranghaen tara.....







ni lah kenangan terindah dengan diorg semua...
berkenaan azam aku....???
lupakan je lah malu aku nak cakap.... hahahahah

2 ulasan:

  1. xper..teruskan je hobi ko yg ske bgambar tuhh..ko kan model korea~ hihi

    BalasPadam
  2. model lah sangat... x layak wey...hahahaha

    BalasPadam